4. Transporto priemonių, kuriose įrengta hidraulinė arba mišri stabdžių sistema, darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas skaičiuojamas transporto priemonės faktinei masei. Tokioms transporto priemonėms, jei išpildomi 402-404 kodų reikalavimai ir bandant stabdžių bandymo stendu priekinę ašį stabdžių bandymo stendo būgnai užsiblokuoja, darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas neskaičiuojamas ir laikomas pakankamu; šiuo atveju techninės apžiūros rezultatų kortelėje (ataskaitoje) nurodomos išmatuotos stabdymo jėgos ir fiksuojamas stabdžių bandymo stendo būgnų užsiblokavimas.
5. Stovėjimo stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas bendrajai transporto priemonės masei gali būti neskaičiuojamas ir laikomas pakankamu, jei išpildomi 402-404 (darbinės stabdžių sistemos) ir 407 kodų (stovėjimo stabdžių sistemos) reikalavimai, o bandant stabdžių bandymo stendu jo būgnai užsiblokuoja (stabdant stovėjimo stabdžiu).
6. Jei ratų stabdymo jėgų negalima nustatyti stabdžių bandymo stendu, stabdžių sistemos (-ų) stabdymo efektyvumo atitikties nustatytiems reikalavimams kontrolė atliekama bandant kilnojamuoju lėtėjimo matavimo prietaisu ir stabdymo efektyvumą apskaičiuojant pagal bandymo rezultatus.
7. Mokomųjų transporto priemonių su sudvejintais stabdžių pedalais darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas tikrinamas tiek su pagrindiniais, tiek ir su papildomai įrengtais stabdžių pedalais.
Transporto priemonių, kuriose įrengta hidraulinė arba mišri stabdžių sistema, stabdymo efektyvumo reikalavimai turi būti išpildomi tiek su pagrindiniais, tiek ir su papildomai įrengtais stabdžių pedalais.
Transporto priemonių, kuriose įrengta pneumatinė stabdžių sistema, specializuota stabdžių patikra atliekama su tais pedalais, kuriais stabdžių bandymo stende tikrinant priekinę ašį suminė stabdymo jėgų reikšmė buvo mažesnė.
8. Atsarginės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas skaičiuojamas ir vertinamas tik tuo atveju, jei atsarginio (avarinio) stabdžio sistema atitinka atskiros sistemos reikalavimus.
Techninės būklės vertinimo kriterijai
NT
DT
DE
neatitinka nustatytų reikalavimų
X
"
10. išdėstau 503 kodą taip:
„
Kodas |
Padangų naudojimas
|
|||
503 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. Turi būti naudojamos transporto priemonės gamintojo numatytos padangos. Neturint šių duomenų padangos ir (ar) ratlankiai privalo: 1.1. neliesti kėbulo ar pakabos detalių; 1.2. neriboti ratų pasukimo kampų; 1.3. neišsikišti už kėbulo ribų. 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi būti vienodos, t. y.: 2.1. to paties gamintojo; 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; 2.3. vienodų matmenų; 2.4. vienodos paskirties; 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; 2.6. vienodo leistino greičio indekso; 2.7. vienodo protektoriaus rašto. 3. M1, M2 ir N1 klasių transporto priemonėse, jei galinės ašies ratai nesuporinti, draudžiama kartu naudoti ant priekinės ašies radialinės, o ant galinės ašies - įstrižų juostų (diagonalinės) padangas. Другие новости по темеВ Литве 2024/05/12Продолжается самый сильный за 20 лет геомагнитный шторм на ЗемлеГеомагнитная буря, обрушмвшаяся на Землю. продолжается, по оценкам NOAA, Kp-индекс за последние 3 часа равен 8,67. ПодробнееСегодня - финал песенного конкурса "Евровидение-2024"Напоминаем, что сегодня, в 22:00 состоится финал самого масштабного песенного конкурса "Евровидение-2024". ПодробнееИнтересные новости"Экспресс-неделя" №19 (2024)Поиск по сайтуФото новостиНовые статьиПродолжается самый сильный за 20 лет геомагнитный шторм на ЗемлеСегодня - финал песенного конкурса "Евровидение-2024" Литва - накануне выборов: заканчиваются досрочные выборы на дому, полиция усиливает Мы в FacebookПоследние публикацииАнекдоты
Гороскоп на неделюПопулярные новостиДля пользователя
×
ВАШ АККАУНТ НА САЙТЕ |